söndag 8 februari 2009

8 månader

Igår blev Effie 8 månader gammal. Tyvärr fick jag inte fotograferat henne igår, delvis pga att det var så mycket annat som kom emellan, och delvis pga att hon har blivit enormt svår att fånga på bild. Det är full fart som gäller nästan hela tiden. Dessutom är det en nyfiken liten dam som gärna vill undersöka kameran när jag tar fram den, istället för att vara stilla så att jag kan få en bra bild.

Idag har jag i alla fall lyckats fånga henne med linsen, om än bakifrån, under en promenad längs stranden. Havet och vågorna är spännande!

Effie och husse vid havet

2 kommentarer:

Mina Små Änglar sa...

Hejsan

Vad kul med en nyfiken tjej, Engla är en feg liten tjej.
Det måste vara härligt att gå vid stranden så där, tyvärr har inte vi en strand så nära så vi kan gå.
kram jessica

Katarina sa...

Hej!
Vad underbart det ser ut, jag måste säga att det ser ut som ni har mpeånga trevliga ställe att gå på.
Roligt att höra att det är en pigg o nyfiken madam.
Vi måste se om vi kan få ihop en valpträff här i vår.
Ha det bra o sköt om er/ Katarina mfl.