söndag 28 augusti 2011

Äntligen....

är det någon som fått matte att förstå att hon måste uppdatera min blogg (Tack Ola!). Det är för dåligt av henne att inte ha skrivit här på över ett år, ett år som har varit ganska så händelserikt.

Sedan förra inlägget har min lillhusse Jacob och min lillmatte Josefine flyttat hemifrån, så nu är det bara jag, husse, matte och min minste lillhusse (eller storebror som vi brukar säga) Henrik kvar här hemma. Hemma är också något som har förändrats, för det är inte bara Jacob och Josefine som flyttat utan vi har flyttat allihop. Fast då inte till samma ställe som de flyttat. Vi har flyttat ca 6,5 mil längre norrut från där vi bodde innan, så nu bor jag inte alls långt ifrån min födelseplats.

Vårt nya hus har inga trappor så nu kan jag vara på samma plan som resten av familjen hela tiden, vilket jag tycker är mycket bättre. Jag har också fått en mycket större trädgård att springa runt och busa i. Min absoluta favoritlek i trädgården är att spelar fotboll med Henrik. Om jag får säga det själv så är jag en riktigt bra fotbollsspelare, som kan både passa, dribbla och nicka!

Nej, nu ska jag försöka få matte till att ta lite nya bilder på mig så att vi kan få se hur jag ser ut nu för tiden. Inte för att jag förändrat mig så mycket sedan sist, men lite bilder är ju alltid kul att titta på, eller hur?.

Inga kommentarer: