onsdag 10 september 2008

Vem är det som ligger i fåtöljen?




Måste erkänna att det inte är Effies fel att hon tar sig friheten att lägga sig i fåtöljen, det är nog hela familjen som får ta på sig ansvaret för det. Nisse har en rolig teori om att hon får vara uppe i sofforna och fåtöljerna så länge som någon av oss sitter där, men när hon är ensam hemma får hon inte vara i möblerna. Jag vet inte riktigt hur han tror att det ska fungera :) Jag tror att han bara vill ha en ursäkt för att få mysa med Effie i soffan på kvällarna.










Jag måste erkänna att jag inte är mycket bättre själv ;)
Effie är en riktig liten mysis, och ingen av oss kan eller vill motstå en stunds mys och gos med henne.

2 kommentarer:

Katarina sa...

Hej
Trot eller ej men Nisse`s teori funkar på Alfi,,,men det är mest jag som ger henne ok att komma upp. Men det finns väl inget skönare än en mysig avslappnad hund som bara njuter av att mysa.Jag njuter av alla era bilder. Ha det bra / Katarina

Nisse Delén sa...

Haha... tack för supporten Katarina!
Skall bli kul att träffa er nästa helg!
/Nisse