söndag 5 oktober 2008

Nu har Husse varit i farten igen

Lördagen bjöd på fint väder så Nisse passade på att trimma Effie och ge henne lite helgpedikyr i trädgården. Effie njuter verkligen av deras lilla mysstund tillsammans varje helg. När jag gick ut för att se var de tog vägen hittade jag Nisse med en "ny" hund i trädgården, det hade ryckts, klippts och friserats.



Se så fint jag sitter när Husse tvättar mina öron.






Var tog Effie vägen?




Ser jag ut som en dvärgschnauzer nu?












3 kommentarer:

Mina Små Änglar sa...

Hejsan

Va fin hon blev. Det är ju nästan bud att komma till er när Engla ska trimmas nästa gång. Kram Jessica

Katarina sa...

Vad fin Effie blev./ Katarina

Nisse Delén sa...

njaaa... det är nog tur att Jane inte tagit några "close ups".. :-)
Men det är mycket skoj och ett jättemysigt sätt att bli kompis med sin hund.
Hon har t.o.m. börjat acceptera att jag rycker svansen också!