onsdag 6 augusti 2008

Trädgårdsmarodör





Vad har hänt med min pion? Flera växter ser ut så här.



Har vi blivit invaderade av gigantiska sniglar, eller kan det vara någon annan som ligger bakom?









Här har vi den lilla boven i dramat, tagen på bar gärning. Aja baja, Effie!


Mattes växter får man inte tugga sönder.



Har snabbt satt ihop en liten valphage, där jag kan stänga in den lilla marodören när jag inte har möjlighet att ha 100% koll på henne och hennes upptåg. Effie tycker inte riktigt om att vara i den, men med sällskap av "storebror" Henrik går det bra. Ska kanske göra den barnsäker också ;)





2 kommentarer:

Katarina sa...

Hej!
Är det en ylning man kan ana....jag kan inte säga att jag är förvånad.
Det är jätte roligt att kunna följa Effie.
Vi är glada att vi har fått sälja en av våra valpar till er.Lycka till. / Katarina

Jane.D sa...

Jo, det är en liten ylning du ser. Effie tycker inte om när hon inte har full tillgång till mig.

Tack för lyckönskningarna, och förtroendet! Vi är alla djupt förälskade i Effie, och lovar att göra vårt bästa för henne!

Skoj att ni vill fortsätta följa Effie öden och äventyr här hos oss! /Jane